سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانوما چرخ گوشت چه مارکی خوبه تشخیص چرخ گوشت خوب

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

    نظر

سشوار از ان دسته محصولاتی است که در سالهاست مورد استفاده قرار میگیرد و امروز انواع مدل ان در بازار موجود است  که یکی از مدلهای جدید ان سشوار چرخشی است که این محصولات همانند شانه فلزی استوانه ای مسباشد با این فرق که هم گرما تولید میکنند و هم حالت چرخشی دارند هر چند کلا سشوار و حرارت باعث میشود که مو اسیب بییند و تا حد امکان سعی کنید که از سشوارا ستفاده نکنید اگر هم استفاده میکنید سعی کنید که گرما به پوست موی سر شما اسیب وارد نکند.

 

 

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

 

 

بهترین سشوار برای موهای کوتاه چیست:

موهای کوتاه نیازی به سشوار قدرتمند و گران قیمت ندارند. حتی سشوار چرخشی هم مناسب نیست. در نتیجه برس چرخان کار نمی کند زیرا طول مو کوتاه است و نمی توان موها را دور برس پیچید.اگر موهای کوتاهی دارید و هر چند روز یکبار نیاز به سشوار دارید، نیازی به موتور قوی ندارید و پرداخت هزینه برای بسیاری از ویژگی ها فقط هدر دادن پول است.

 

 

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

 

 

فرق سشوار چرخشی با معمولی چیست :

از آنجایی که سشوار چرخشی مجهز به یک یا چند برس گرد و دندانه دار است، برای شانه کردن و حالت دادن به موهای خود نیازی به برس یا شانه جداگانه ندارید. یک فرد از برس سشوار چرخان با برس برای شانه کردن و حالت دادن به موهای خود استفاده می کند و در زمان و انرژی صرفه جویی می کند. توجه نمایید هر چقدر موهای شما کوتاه باشد باید سشوار شما و شانه شما هم کوچک تر باشد که با این نکته توجه بفرمایید.

 

 

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

 

 

 

 

جمع بندی :

 

نوع موتور، قدرت سشوار،، قابلیت دمیدن هوای سرد و قابلیت تنظیم سرعت هوا تنها مواردی هستند که در انتخاب بهترین برند سشوار چرخشی باید به آن توجه کنید.گاهی اوقات، هنگام استفاده از سشوار، موهای شما ممکن است درهم یا درهم بشوند. بنابراین، بهترین کار این است که موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را جداگانه در حجم های کوچک سشوار کنید. حالت دادن به مو به این ترتیب راحت تر است.اگر موهای نازکی دارید، استفاده از سشوازر  چرخشی را توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است گره بخورد و خوب نگه ندارد. توصیه می کنیم از یک سشوار معمولی استفاده کنید، اما اگر موهای پرپشتی دارید، توصیه می کنیم از سشوار چرخشی استفاده کنید. بهترین انتخاب برای شما باشد. استفاده از سشوار چرخشی بسیار راحت است، لازم نیست سشوار را در یک دست و برس را در دست دیگر بگیرید.


لیست انواع مدل بهترین چرخ گوشت دستی فلزی و پلاستیکی+توضیحات موشک

    نظر

یکی از خاص ترین  وسایل  آشپزخانه‌، چرخ گوشت‌ است با  چرخ گوشت دستی می‌توانید بسته به نیاز خود هریک از شما انواع مواد غذایی را با آن چرخ نمایید. البته امروزه استفاده از نمونه‌های دستی متداول‌تر می‌باشد. دقت داشت باشید چرخ گوشت‌های دستی موجود در بازار ویژگی‌های متنوعی و ظاهر های گوناگونی دارند که شما می‌بایست با توجه به نیاز خود هر یک را انتخاب و خریداری کنید.  جنس تیغه‌های به کار رفته در چرخ گوشت دستی یا برقی بسیار مهم است. دقت بفرمایید این تیغه ‎ها وظیفه دارند گوشت خرد نمایند به همین دلیل نیز در صورت عدم کیفیت آن عملا چرخ گوشت  شما بدون استفاده میشود . بهترین جنس تیغه تولید دشه در چرخ گوشت، فولاد زنگ است  که هم قدرت لازم را برای بریدن گوشت دارد و هم دیرتر کند خواهد شد. البته معمولا تیغه همه چرخ گوشت های دستی در یک حد هست البته نباید از چرخ گوشت دستی توقع چرخ گوشت برقی را داشت نکته بعدی اندازه سایز چرخ گوشت است  جایز است هنگام خرید به فضایی که می‌توانید در آشپزخانه به این چرخ گوشت را قرار  بدهید ، توجه بفرمایید.

 

 

خانوما چرخ گوشت چه مارکی خوبه

 

 

خانوما چرخ گوشت چه مارکی خوبه :

 

بدون شک اولویت خرید مارک های قدیمی و پرطرفدار است پاناسونیک  پارس خزر مولینکس فیلیپس البته توجه نمایید هر چقدر میزان وات دستگاه پایین باشد قدرتش هم پایین تر خواهد امد که باید به این نکته توجه نمایید هر چند معمولا به جز گوشت بقیه مواد غذایی نسبتا نرم هستند و نیاز به قدرت خاصی بری چرخ شدن ندارند پس تشخیص چرخ گوشت خوب اول بستگی به مارک دارد و بعد میزان قدرت دستگاه دارد.



چرخ گوشت دستی پلاستیکی


چرخ گوشت دستی با تیغه های فولادی ضد زنگ :


پایه مکش قوی برای استفاده در خانه سریع و بدون دردسر برای همه گوشت ها-سفیداستفاده آسان: به سادگی تکه های گوشت را در آسیاب قرار دهید و میل لنگ را بچرخانید. بدون نیاز به برق. این یک کمک خوب برای تهیه کوفته ، سالاد تخم مرغ ، برگر مرغ ، به ویژه برای غذای کودک است.کیفیت خوب: بدنه پلاستیکی سنگین و تیغه های فولادی ضد زنگ دوام را تضمین می کند. قدرتمند و سریع برای خرد کردن تمام گوشت ها. تیغه ها ، لوله های کاسه سوسیس ، تعویض دسته در حال حاضر موجود است ، دیگر نگران از دست دادن قطعات نباشید!طراحی منحصر به فرد: پایه مکش قدرتمند اطمینان حاصل می کند که این چرخ گوشت را در حین استفاده از آن ثابت نگه دارید. یک پیشرفت بزرگ در ظرفیت آن. اندازه قیف برای آسیاب کردن گوشت یا غذای دیگر هر بار افزایش یافته است.


ایمن برای آشپزخانه: تیغه ها کاملاً محصور هستند بنابراین استفاده از آنها بسیار ایمن است. طراحی دسته ارگونومیک و بدنه پایدار با لاستیک پایین بدون لغزش باعث می شود سنگ زنی صاف و ایمن باشد.برخی از پیشنهادات: لطفا یک پیشخوان بدون آب و صاف انتخاب کنید و چرخ گوشت را در لبه آن قرار دهید ، سپس آن را فشار دهید تا هوا از فنجان مکش خارج شود و دکمه را پایین بیاورید تا پایه مکش روی آن مکیده شود. از این طریق خوب کار می کند


 

چرخ گوشت دستی پلاستیکی



گوشت چرخ دستی :


تیغه های فولادی ضد زنگ سنگین با پایه مکش قوی بدون زحمت گوشت ، سبزیجات ، سیر ، میوه ها و غیره را خرد کنید.به سادگی گوشت ها یا سبزیجات مورد نظر خود را در آسیاب قرار دهید و میل لنگ دستی را بچرخانید. در این چرخ گوشت دستی گوشت ها به یک خمیر آسیاب شده خوب تبدیل می شوند که آماده پخت به سبک دلخواه و چاشنی خوش طعم شما است.دارای تیغه ها و صفحه های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا ، برای اطمینان از دوام و عملکرد مادام العمر. همراه با دو صفحه نمایش فولاد ضد زنگ ؛ یک صفحه آسیاب خوب و آسیاب کننده.وزن آن جمع و جور است و می توان آن را به راحتی جدا کرد تا با کباب بعدی شما همراه شود.تیغه ها کاملاً محصور هستند و به طور هرگونه صدمه را از بین می برند. شامل یک دستگاه فشار دهنده گوشت برای هل دادن گوشت ها به داخل چرخ ، نگه داشتن انگشتان دست و دست از فیدر.

چرخاندن میل لنگ دستی بسیار آسان است.دارای پایه مکش فوق العاده قوی برای ثابت نگه داشتن چرخ گوشت در محل خود. تمیز شدن آسان ، آسیاب را به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار دهید. برای ذخیره سازی جمع و جور بسیار آسان جدا می شود. اندازه: 9.5 "ارتفاع x 7" عرض است.چرخ گوشت دستی  یک چرخ گوشت جمع و جور و محکم با پایه مکش است تا آسیاب را در جای خود نگه دارد. به سادگی گوشت های مورد نظر خود را در آسیاب قرار دهید و میل لنگ دستی را بچرخانید. گوشت ها به یک خمیر آسیاب شده خوب تبدیل می شوند که آماده پخت به سبک دلخواه و چاشنی خوش طعم شما است. دارای دو صفحه فولادی ضد زنگ برای خرد کردن خوب یا درشت است. بنابراین همبرگرهای لذیذ تازه خود ، کوفته ، سوسیس و غیره را بسازید. همچنین می توانید از آنها برای خرد کردن سبزیجات ، سیر ، میوه ها و غیره استفاده کنید.



سبزیجات خود را پوره کنید! سیر خود را خرد کنید:


شما همبرگر یا کوفته دارید ، حالا از همان آسیاب برای تهیه سس مخصوص استفاده کنید! یا شاید شما راهی آسان برای تهیه سوپ می خواهید. از آسیاب خود تا حد ممکن استفاده کنید. ساختار محکم و پایه مکش! و قابل حمل است! برق لازم نیست! آسیاب را با خود به جمع خانوادگی بعدی ببرید و با تازه ترین گوشت ها و سبزیجاتی که تا به حال چشیده اند آنها را تحت تاثیر قرار دهید.فقط آن را جدا کنید ، اکثر قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. بقیه آن را پاک کنید ، دسترسی به آن آسان است و واقعا تمیز می شود. کار شما تمام است. شما حتی خسته نشده اید زیرا این آسیاب کار را به این راحتی انجام داده است

 


چرخ گوشت دستی پلاستیکی



در مورد محصول چرخ گوشت دستی پلاستیکی قزمز :


این محصول بیش از یک چرخ گوشت است ، عملکردهای متعددی دارد ، واقعاً برای کار آشپزخانه شما مفید استاکثر قطعات آسیاب پنهان هستند ، بنابراین استفاده و تمیز کردن آن آسان است ، نگران تمیز کردن مکانی نباشید که دسترسی به آن دشوار است.

و نگران تغییر آن از آسیاب به چرخ گوشت به آسیاب سبزیجات یا اهداف دیگر نباشید.این یک افزودنی عالی برای ابزار آشپزخانه است ، قابل حمل ، آسان برای استفاده و صرفه جویی در وقت برای پخت سریع.چرخ گوشت برای پخت گوشت یا ماهی گوشت چرخ کرده ، محصولات آسیاب کردن ، تفت دادن مشخصات خمیر استفاده می شود.


توضیحات محصول:

1 چرخ گوشت چرخ گوشت پیشرفته

مجهز به جعبه پلاستیکی سازگار با محیط زیست.

شبکه های فلزی قابل جدا شدن و همچنین یک چاقوی فلزی.

جنس استیل ضد زنگ.

فنجان های مکنده لاستیکی مخصوص روی دکمه و قفل پایین ، که توسط آنها آسیاب به راحتی به میز وصل می شود.


آسیاب سریع و آسان ، دستی و بدون زحمت میل لنگ خود را بچرخانید تا گوشت گوزن ، خوک ، هویج ، بیسکویت (غذاهای خشک و پخته) را خرد کنید. و غیره. کاملا مناسب برای تهیه کوفته ، پر کردن سوسیس ، پیراشکی ، همبرگر مرغ


جدا شدن آسان - اکثر قطعات به راحتی برای تمیز کردن خوب رها می شوند ، به ویژه ظرف بالایی (قیف) و پایه مکش نیز می تواند مونتاژ و جدا شود ، فقط کمی لغزش کنید


درجه غذایی و همه کاره - مواد سالم و سالم هستند. دکمه مکش به خوبی با دستگاه گوشت کوب (2 در 1) ترکیب شده است. برای مکش خوب ، دکمه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. دستگاه فشار دهنده به چرخاندن کامل گوشت کمک می کند. همراه با تیغه و بشقاب از جنس استنلس استیل به همراه ضمیمه سوسیس (پاداش) ، مناسب برای سوسیس های خانگی


ظرفیت بزرگ - پیشرفت بزرگی در ظرفیت. اندازه فیدر هر بار به منظور آسیاب بیشتر بزرگ شده است ، که بر اساس کوچک اصلی ما ساخته شده است ، با هدف برآوردن نیازهای روزانه آشپزخانه شما چرخ گوشت برقی چند کاره سنگین با کیفیت بالا آشپزخانه آشپزخانه ماشین آلات پخت و پز مواد غذایی چرخ گوشت برقی چند کاره سنگین چند منظوره با کیفیت بالا آشپزخانه میباشد




چرخ گوشت دستی فلزی




شرح چرخ گوشت دستی فلزی :


نصب و راه اندازی آسان: محل چرخ گوشت روی میز ثابت شده است که بیش از ضخامت حدود 5 سانتی متر است ، زیر چرخ گوشت توسط پیچ محکم می شود. سپس تکه های گوشت را در آسیاب قرار داده و میل لنگ را بچرخانید. بهساخته شده از فولاد ضد زنگ ، با دوام و ایمن ، ساختار محصول ساده و کاربردی است.تمیز کردن آسان ، جدا کردن آسان ، به طوری که همه قسمت ها به راحتی تمیز می شوند.مناسب برای گوشت ، آبیاری سوسیس ، سبزیجات و غیره.تهیه کوفته ، سالاد تخم مرغ ، برگر مرغ به تنهایی مفید است.


جدول سایزبندیها:

اندازه s: تقریبا 25x15x6.2x6.7cm / 9.84x5.90x2.44x2.64 اینچ

اندازه l: تقریبا 28x26.5x8.2x8.4cm / 11.02x10.43x3.23x3.30 اینچ

بسته شامل:

چرخ گوشت دستی 1 عدد


 

 


سوال و جواب کاربران :


سوال: آیا کسی سعی کرده است ماهی را با این چرخ گوشت آسیاب کند؟ من به ساخت توپ ماهی علاقه دارم.


پاسخ: من ماهی قزل آلا پختم و بسیار عالی کار کرد! اما دختر گفت دوست دارد

سوال: آیا می توان از آن برای خرد کردن سینه مرغ پخته شده برای سالاد مرغ استفاده کرد؟ یا پنیر بلوکی؟

پاسخ: مرغ

س :ال: آیا می توانم دسته ای کوتاهتر برای خرید این محصول بخرم؟


پاسخ: سلام! دسته بلند صرفه جویی بیشتری نسبت به دسته کوتاه دارد که برای استفاده در لبه پیشخوان طراحی شده است.

سوال: عرض اسلایدر کوکی چقدر است؟ من خودم دارم و می پرسیدم آیا این یکی به من اجازه می دهد از دستگاه برش کوکی خودم با آن استفاده کنم؟


پاسخ: ضمیمه کشویی دایره ای دارای قطر داخلی - 1 و 3/4 اینچ و قطر خارجی 2 و 1/8 اینچ است. عرض چوب کشویی واقعی 15/16 اینچ است. امیدوارم این مطلب مفید باشد.

سوال: فلفل قرمز برشته شده را داخل آن بریزید و از دستگیره نشت کند. مطمئن نیستم چرا؟ همچنین قسمت سفیدی که آخرین بار بیرون آورده اید ، روی آن پیچ نمی خورد.


پاسخ: شما "فاصله دهنده" را که ابتدا درست قبل از مارپیچ حرکت می کند به عقب برمی گردانید همانطور که روی کاغذ دستورالعمل نشان داده شده است (روشی که روی کاغذ نشان داده شده اشتباه است) ابتدا باید قسمت کوچکی از فاصله دهنده سفید را قرار دهید. هنگامی که اسپیسر را قرار می دهید ، چیز مارپیچی را بعدی قرار دهید ، سپس تیغه را بروید (مطمئن شوید که قسمت مسطح تیغه به سمت صفحه با دسته ای از سوراخ ها رو به رو است) سپس صفحه فولادی ضد زنگ را با سوراخ ها قرار دهید. مانند برخی از شکافها برای قرار دادن آن در محل ، در نهایت روی قسمت سفید که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد بچرخانید. خوش آمدید.

س :ال: آیا کسی از این روش برای خرد کردن گوشت مرغ  و ضایعات آن با موفقیت استفاده کرده است؟ به دنبال یک شروع کننده مقرون به صرفه هستید.


پاسخ: خوب خرد می شود. با این حال مکش آن ثابت نمی ماند ، بنابراین به شخص دیگری نیاز دارید تا آن را نگه دارد. جهت جمع آوری آن برعکس است. من از آن برای آسیاب کردن گاو استفاده کردم.