سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانوما چرخ گوشت چه مارکی خوبه تشخیص چرخ گوشت خوب

دستگاه پلمپ پلاستیک پدالی رنگ سرمه ای با کیفیت

دستگاه پلمپ پلاستیک پدالی رنگ سرمه ای با کیفیت

دستگاه پلمپ پلاستیک پدالی رنگ سرمه ای با کیفیت

 

 

 

دستگاه پلمپ پلاستیک پدالی رنگ سرمه ای با کیفیت دستگاه دوخت پدالی: 

دستگاه دوخت پدالی به وسیله‌ی یک پدال که در زیر پای کاربر قرار می‌گیرد راه اندازی می‌شود. ابعاد دستگاه دوخت پدالیمعمولا بالا 120 سانتی متر است و وزنی در حدود 18 کیلوگرم دارد. ابعاد دستگاه دوخت پدالی دارای شاخصه‌های تصویری و صوتی نیز می‌باشد و همچنین تایمر الکترونیکی قابل تنظیم دارد. همچنین در دستگاه دوخت پدالی قابلیت دوخت کیسه‌های حاوی مواد مایع نیز وجود دارد. این مدل در صنایع کوچک قابل استفاده است.

توضیحات تکمیلی :

قابلیت این دستگاه همانند دستگاه پلمپ کیسه فریزر دوخت دستی می باشد با این تفاوت که به کارگر این امکان را می‌دهد که از هر دو دست خود برای بسته بندی استفاده کند که این امر باعث دقت بالا در بسته بندی می شود.

 

آخرین اخبار روز :

امروزه دستگاه‌های دوخت پلاستیکی وارد صنعت‌های بزرگ شده و شرکت‌های ساخت دستگاه‌های بسته‌بندی بزرگ مانند شرکت معتبر بوش را بر آن داشته تا این نوع دستگاه‌ها را در ابعاد بزرگ و با سرعت بسیار بالا تولید کند. دستگاه‌های دوخت پلاستیکی دیگر نیاز به دخالت انسان به صورت مستقیم ندارند و به وسیله موتورهای AC قدرتمند خود راه‌اندازی می‌شوند. برخی از دستگاه‌های دوخت پلاستیکی قابلیت بسته‌بندی تا تعداد 1200 عدد در دقیقه را دارند. این دستگاه‌ها دیگر تنها کیسه‌های پلاستیکی را بسته‌بندی نمی‌کنند و این روش بسته‌بندی به انواع دیگری مانند کاغذ، الیاف بافته شده و بسته‌های دارویی نیر بسط یافته است.