سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانوما چرخ گوشت چه مارکی خوبه تشخیص چرخ گوشت خوب

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

    نظر

سشوار از ان دسته محصولاتی است که در سالهاست مورد استفاده قرار میگیرد و امروز انواع مدل ان در بازار موجود است  که یکی از مدلهای جدید ان سشوار چرخشی است که این محصولات همانند شانه فلزی استوانه ای مسباشد با این فرق که هم گرما تولید میکنند و هم حالت چرخشی دارند هر چند کلا سشوار و حرارت باعث میشود که مو اسیب بییند و تا حد امکان سعی کنید که از سشوارا ستفاده نکنید اگر هم استفاده میکنید سعی کنید که گرما به پوست موی سر شما اسیب وارد نکند.

 

 

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

 

 

بهترین سشوار برای موهای کوتاه چیست:

موهای کوتاه نیازی به سشوار قدرتمند و گران قیمت ندارند. حتی سشوار چرخشی هم مناسب نیست. در نتیجه برس چرخان کار نمی کند زیرا طول مو کوتاه است و نمی توان موها را دور برس پیچید.اگر موهای کوتاهی دارید و هر چند روز یکبار نیاز به سشوار دارید، نیازی به موتور قوی ندارید و پرداخت هزینه برای بسیاری از ویژگی ها فقط هدر دادن پول است.

 

 

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

 

 

فرق سشوار چرخشی با معمولی چیست :

از آنجایی که سشوار چرخشی مجهز به یک یا چند برس گرد و دندانه دار است، برای شانه کردن و حالت دادن به موهای خود نیازی به برس یا شانه جداگانه ندارید. یک فرد از برس سشوار چرخان با برس برای شانه کردن و حالت دادن به موهای خود استفاده می کند و در زمان و انرژی صرفه جویی می کند. توجه نمایید هر چقدر موهای شما کوتاه باشد باید سشوار شما و شانه شما هم کوچک تر باشد که با این نکته توجه بفرمایید.

 

 

راهنمای خرید سشوار چرخشی چیست کجا بخریم

 

 

 

 

جمع بندی :

 

نوع موتور، قدرت سشوار،، قابلیت دمیدن هوای سرد و قابلیت تنظیم سرعت هوا تنها مواردی هستند که در انتخاب بهترین برند سشوار چرخشی باید به آن توجه کنید.گاهی اوقات، هنگام استفاده از سشوار، موهای شما ممکن است درهم یا درهم بشوند. بنابراین، بهترین کار این است که موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را جداگانه در حجم های کوچک سشوار کنید. حالت دادن به مو به این ترتیب راحت تر است.اگر موهای نازکی دارید، استفاده از سشوازر  چرخشی را توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است گره بخورد و خوب نگه ندارد. توصیه می کنیم از یک سشوار معمولی استفاده کنید، اما اگر موهای پرپشتی دارید، توصیه می کنیم از سشوار چرخشی استفاده کنید. بهترین انتخاب برای شما باشد. استفاده از سشوار چرخشی بسیار راحت است، لازم نیست سشوار را در یک دست و برس را در دست دیگر بگیرید.